Tuesday, April 14, 2009

My BeSTFriEnDS eVer..!!



yang tudung putih tu my bestfriend..name dia NUR DIANA.. saye panggil dia DIDIE.. dia yang selame nie dgar masalah saye & saye jugak tempat dia cerita kan masalah dia..kami bagai belangkas..klau kat maktab dulu..mane ade dia kat situ mesti ader saye..mane ader saye mesti ader dia..hehehe..ramai yg cemburu akan persahabatan kami..pernah kami tak bertegur sapa gara-gara mulut org mengata..hurm.. mcam2 benda kami dah tempuh bersama..pade yg tak kenal dia..mesti org kate dia nie seorg yg garang & sombong..tp bile da knal dia..dia mmg seorg kawan yg baik.. tak tau nape..bile saye nangis mencerita kan mslah saye kat dia..saye rase tenang.. biler saye ketawa ngan dia..saye rase puas..dia mmg seorg yg baik sgt..kawan tika duka n ketawa..didie..klau ko terbace blog nie..aku nk ko tau..yg ko sahabat aku dunia sampai akhirat.. jasa & pengorbanan ko kat aku..aku tak mampu nk balas dan aku tak kan lupe sampai bile2..mungkin mase akhir2 nk abis skolah perhubungan kita renggang..bukan kerana ko buat salah kat aku..atau kerana sebab lain..cume aku ader tanggungjawab yg berat tuk aku laksanakan..dan terlalu banyk dugaan buat aku mase tu DIDIE.. aku lemah sgt mase tu DIE..aku tau ko paam aku kan..ape2 pon spjang persahabatan kiter aku tak pena terase hati ngan ko n aku nk ko tau..ko sahabat aku yang paling aku syg..klau bukan kerana ko jgak aku tak kan mampu berdiri sendiri kat maktab..terlampau banyk knangan manis yg kiter tlah ukir bersama & aku akan ingat sampai mati.. ko lah sahabat kau selama-lamanyer..FRIENDSHIP 4 EVER..

No comments:

Post a Comment