Monday, April 13, 2009

AbaNg KanDunG ku




Nie satu-satunyer abang yang saya ader..Nama abg saya MUHAMMAD AZMIR..skrg di praktikal kat TV3.. gambar nie mase ABH hari tu..dari saye kecik dia lah yang banyak bersama saya..mase kecik2 dulu..klau saya menangis dia yang pujuk..klau saya ketawa dia lah punca saya ketawa..dan bile saya keseorangan dialah yang menjadi teman utk saye bermain..ape yang saya suka itu juga kesukaan nyer..dan aper yg dia suka itu jugak kesukaan saya..hehehe..seronok ingat balik kenangan lame.. tapi kini abg saye sdang diuji..ujian yg mungkin tidak dapat dipikul olehnyer sendiri...buruk mane pon dia dari pandangan mata org sikit pon tak pernah hilangkan sayang saya kpdnyer..dan saya akan sentiase ader bersama nyer.. saya harap saya mampu memberi kekuatan buatnyer tuk terus bangkit dari kegagalan lalu..bagi saya..kegagalan semalam adalah punca kejayaan tuk hari esok..Terima kasih YA ALLAH kerana kurnia kan ku seorg abg.. akan ku hargai nikmatMU ini sebaik nyer..

1 comment:

  1. Ina....

    Usah sangka kereta jenama paling mahal tidak memberikan masalah. Ada kalanya meragam
    juga. Usah sangka orang yang serba kekurangan itu tidak membahagiakan, ada kalanya dia lebih
    mengerti.

    UrOcKsP

    ReplyDelete